SHOP ASSISTANT
Εκκαθάριση Σύγκριση
 
Frequently Asked Questions

F.A.Q.

Πρέπει να ανοίξω λογαριασμό για να παραγγείλω;

Δεν χρειάζεται να ανοίξετε λογαριασμό για να παραγγείλετε. Αν ανοίξετε όμως λογαριασμό θα μπορείτε να παραγγείλετε πιο γρήγορα στο μέλλον.

Είναι τα προσωπικά μου στοιχεία προστατευμένα;

Η προστασία προσωπικών δεδομένων είναι σοβαρή υπόθεση για εμάς και τα προσωπικά σας δεδομένα θα παραμείνουν προστατευμένα και δεν θα διαρρεύσουν σε κανένα τρίτο πρόσωπο ή οντότητα.

Έχω αμφιβολία για το αν μετράω σωστά τις διαστάσεις μου;

Παρακαλώ επικοινωνήστε τηλεφωνικά μαζί μας για να σας δώσουμε επιπρόσθετες κατευθύνσεις. Θα μπορούσατε να απευθυνθείτε στον πιο κοντινό ειδικό (μοδίστρα) που έχετε στη γειτονιά για να σας μετρήσει ορθώς. Καλό θα ήταν να μιλήσουμε εμείς τη στιγμή που σας μετράει.

Μπορώ να παραγγείλω από το eshop και να κάνω πρόβες στο κατάστημα;

Φυσικά! Μπορείτε να παραγγείλετε μέσω του eshop μας και να κάνετε πρόβες στο κατάστημα. Παρακαλούμε όπως ενημερώσετε το κατάστημα αφού κάνετε τη παραγγελία για να κλείσετε ραντεβού αν χρειάζεται. Δώστε μεγάλη βάση στις διαστάσεις που θα μας δώσετε στην αρχική παραγγελία που θα κάνετε μέσω του eshop διότι στα αρχικά μέτρα θα δημιουργηθεί το κομμάτι και θα γίνουν μικρές διορθώσεις στις πρόβες (όπως στένεμα, κόντεμα κ.α).

Ενδιαφέρομαι για ένα κομμάτι που έχει εξαντληθεί.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε ή επισκεφτείτε το κατάστημα προκειμένου να δείτε τις πιο κοντινές εναλλακτικές του κομματιού που σας αρέσει. Είναι πολύ πιθανό το ίδιο σχέδιο να μπορεί να παραχθεί με πολύ κοντινά υφάσματα σε ποιότητα και design. Η τιμή του νέου ίσως να διαφέρει.

Μπορώ να παραγγείλω από το eshop και να παραλάβω από το κατάστημα;

Φυσικά! Παρακαλούμε μιλήστε με το κατάστημα αφού παραγγείλετε μέσω του eshop προκειμένου να κλείσετε ραντεβού για την παράδοση.

Παρέλαβα ένα κομμάτι ελαττωματικό.

Παρακαλούμε μεπικοινωνείστε όσο πιο άμεσα μπορείτε τηλεφωνικώς +30 210 3388111 ή μέσω email: info@joycard.gr προκειμένου να κανονήσετε οποιαδήποτε διόρθωση απαιτείται.

Αδυνάτισα από την ημερομηνία της παραγγελίας μέχρι την ημερομηνία της παράδοσης.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημα άμεσα για να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε διόρθωση απαιτείται. Προσοχή: Η διόρθωση πιθανώς θα έχει επιπρόσθετη χρέωση.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί μέσα σε 5 μέρες και σας επιστρέφουμε τα χρήματά σας. Αν περάσουν 5 ημέρες από την ημερομηνία καταχώρισης της παραγγελίας, η παραγγελία δεν μπορεί να ακυρωθεί διότι έχουμε ήδη ξεκινήσει να δημιουργούμε πατρόν και να κόβουμε τα υφάσματα.

Μπορώ να αλλάξω τις διαστάσεις, χρώμα που έδωσα με την παραγγελία μου;

Μπορείτε να αλλάξετε διαστάσεις, χρώμα ή να τροποποιήσετε οτιδήποτε μέχρι και 5 ημέρες μετά την ημερομηνία της παραγγελίας.

Η παραγγελία μου έχει αργήσει.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την μεταφορική εταιρία που έχει αναλάβει να σας παραδώσει το δέμα χρησιμοποιώντας τον αριθμό αποστολής που σας αποστείλαμε με email. Αν δεν καταφέρατε να μάθετε πότε παραλαμβάνετε παρακαλώ επικοινωνήστε τηλεφωνικά μαζί μας ή μέσω email.

Δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων;

Με το πέρας 5 ημερών από την ημερομηνία που κάνατε τη παραγγελία δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Η παραγγελία σας έχει ξεκινήσει να παράγεται.

Κάθε πότε έχετε εκπτώσεις;

Η περίοδος των εκπτώσεών μας δεν ακολουθεί τις εκπτώσεις της αγοράς. Δεν έχουμε συγκεκριμένη περίοδο εκπτώσεων. Συνέχεια θα ανακοινώνονται εκπτωτικές τιμές σε διάφορα κομμάτια μας τα οποία μπορείτε να παρακολουθείτε και μέσω του Newsletter μας.

Προσωπική Σημείωση / Personal Note

Η 100% ικανοποίηση είναι ο στόχος μας! Προσπαθούμε να σας πληροφορήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε παρουσιάζοντας οδηγούς μεγεθών, κατευθύνσεις για το πώς να μετρήσετε τις διαστάσεις σας, φωτογραφίες, λεπτομερείς περιγραφές ακόμα και εναλλακτικές πάνω στα κομμάτια που σας αρέσουν. Αν παρ’όλα αυτά χρειάζεστε επιπρόσθετη πληροφόρηση, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε όσο πιο άμεσα γίνεται προκειμένου να είστε σίγουρη και να κάνετε πιο ενημερωμένη αγορά.

Συνεπώς αν χρειάζεστε κάποια συμβουλή για το styling, τα μεγέθη, τα χρώματα ή κάποια γενική πληροφορία για το website μας, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο μεταξύ 11:00 με 16:00 καθημερινά στο τηλέφωνο +30 210 3388111 ή στο email 24/7: info@joycard.gr

Διαβεβαίωσή μας

Σας διαβεβαιώνουμε πως η απόλυτη ικανοποίησή σας είναι υψηλή προτεραιότητα για εμάς. Η εμπιστοσύνη των πελατών μας και η φήμη που αποκτούμε μέσω εσάς είναι πρώτα στη λίστα των προτεραιοτήτων μας. Συνεργαζόμαστε με τους top επαγγελματίες της αγοράς ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο συντομότερο δυνατό διάστημα. Εγγυούμαστε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες ώστε κάθε σας επίσκεψη σε εμάς να είναι μια ευχάριστη εμπειρία και κάθε σας επιλογή προϊόντων μας ένα ευχάριστο ταξίδι. Συνεπώς είμαστε πολύ περήφανοι όταν ακούμε τα καλύτερα από τα χείλη σας ή των φίλων σας. Ευχαριστούμε θερμά για τις φωτογραφίες και τα σχόλια που μας στέλνετε με email ή μέσω των social media.

Είναι πολύ εύκολο να μας προσεγγίσετε. Για οποιαδήποτε απορία έχετε ή χρειάζεστε κάποια διευκρίνιση σχετικά με κάποιο προϊόν μας ή με την παραγγελία σας ή ακόμα και αν δεν βρίσκετε κάποια πληροφορία μέσα στο website μας στείλτε μας email 24/7 και πολύ σύντομα θα σας απαντήσουμε. Παρακαλούμε λάβετε υπόψη σας πως ίσως καθυστερήσουμε λίγο αν μεσολαβούν εθνικές αργίες.

Δυσαρέσκεια

Έχετε παραλάβει ένα από τα κομμάτια μας και δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένη; Έχει καθυστερήσει η παραγγελία σας και ενώ έχετε μιλήσει με την μεταφορική εταιρία έχετε ακόμα απορίες; Παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να βρούμε την καλύτερη λύση για εσάς στο τηλέφωνο +30 210 3388111 από 11:00 μέχρι 16:00 ή στείλτε μας email 24/7: info@joycard.gr και άμεσα θα σας απαντήσουμε.

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του Joycard Concept